שירות לקוחות :  03-5161555

לרכישת בית חלומותיכם, השארו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה המתאימה והאיכותית ביותר!




לגלות את הנדל"ן באמריקה

לגלות את הנדל"ן באמריקה

"לגלות את הנדל"ן באמריקה" , מאת עדיאל גורל, הינו מדריך מקיף ומפורט, הכתוב בשפה פשוטה ומובנת לכל, ועוסק בתחום השקעות נדל"ן בארה"ב.

הספר מלווה את הקורא הישראלי, שלב אחרי שלב, בהבנת המונחים הכללים והאפשרויות הבלתי מוגבלות שמוצעות למשקיעי הנדל"ן בארה"ב.

לגלות את הנדל"ן באמריקה נולד מתוך תחושת שליחות, ומתוך רצונו של הכותב לנצל את הידע והניסיון שרכש כדי לעזור לכל אחד ואחת לבנות עתיד כלכלי איתן על ידי רכישת נכסים מושכלת ומתוכננת, ובהשקעת הון עצמי בר השגה.

ניתן לרכוש את הספר במזומן או

בשיק בעלות של 49 ש"ח במשרדי החברה 03-5161555

 

 

עדיאל גורל מחבר הספר לגלות את הנדל"ן באמריקה

עדיאל גורל, נשיא ומנכ"ל ICG, חברת השקעות לנדל"ן, אשר נוסדה בשנת 1987 וממוקמת באזור סן פרנסיסקו.

החברה מסייעת למשקיעים מרחבי העולם ברכישת נכסים בארה"ב וביעדים נוספים בעולם. במשך השנים בהם היא פועלת, סייעה החברה לאלפי משקיעים לרכוש בהצלחה נכסים שונים בערים כגון: Phoenix, Las Vegas, Jacksonville, Orlando, Tampa, Dallas, Houston, San Antonio, Austin, Oklahoma City, Salt Lake City

עדיאל גורל אשר השקיע במאות נכסים באופן פרטי,חולק מניסיונו ומהידע שרכש במתן הרצאות לימודיות הנערכות ברחבי ארה"ב. כמו כן, פרסם עדיאל שני ספרים בנושא, אחד מהם מיועד לקהל הישראלי: "לגלות את הנדל"ן באמריקה".

עדיאל גורל הופיע במספר תוכניות רדיו ומגזינים בעולם. ניסיונו המקצועי של עדיאל כולל גם משרות מפתח כמנהל וחבר דירקטוריון בחברות היי טק וביו טכנולוגיה, ביניהם: HP, Excel Telecommunications, Lifecare, Lifewave ועוד

עדיאל מחזיק בתואר BSEE מאוניברסיטת McGILL ותואר MSEE מאוניברסיטת סטנפורד.

 

קרא עוד בנושא >>

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים