שירות לקוחות :  03-5161555

לרכישת בית חלומותיכם, השארו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה המתאימה והאיכותית ביותר!




פלורידה – מטרופולין אורלנדו

פלורידה – מטרופולין אורלנדו

באורלנדו פלורידה reo

רבים מכם יודעים שגלובל icg השקיעה באורלנדו במשך שנים רבות עד לסוף שנת 2004.

מטרופולין אורלנדו היא אחד השווקים שנפגעו קשות ממשבר הנדל"ן הנוכחי בארה"ב ולאחרונה הגיע למצב שבו העיר מתחילה לספק מציאות של ממש למשקיעים.

אחד האפיקים, שמשקף את משבר הנדל"ן בארה"ב ובאורלנדו בפרט הוא אפיק ה-reo

נכסי ה-reo הינם נכסים שנמצאים בבעלות הבנק לאחר שזה עיקל אותם לבעלי בתים שלא יכלו לעמוד בתשלומי המשכנתא .

נכון להיום, ניתן למצוא בתים צמודי קרקע במטרופולין אורלנדו במחירים מצוינים המשקפים מחיר נמוך ממחיר השוק בכ-30% .

תהליך רכישה לנכסים בreo במזומן (ייתכן ובעתיד נוכל לסייע גם במימון)

  1. עבור על הרשימה המעודכנת של הנכסים הרלוונטיים נכון להיום ובחר נכס שמתאים לך מהמגוון המוצע. כמו כן ניתן לשלוח בקשה דרך האתר להצטרף לרשימת התפוצה אשר מתעדכנת בנכסים חדשים ע"ב קבוע מספר פעמים בשבוע.
  2. אם אתה מתקשה בבחירה אנו נשמח לסייע, לייעץ ולענות על כל שאלה ונשמח לתאם פגישת ייעוץ והכוונה במשרד.
  3. נשלח אליך את נספח עלויות הרכישה שלנו. נספח זה מפרט את העלויות הכרוכות ברכישה דרכנו. לאחר שתחתום על הנספח נוכל להתקדם אל עבר הצעדים הבאים.
  4. הצוות שלנו באורלנדו ישמח לתת מידע נוסף או פרטים נוספים על הנכס שבחרתם במידה ותרצו.
  5. אנו נקשר אתכם לברוקרים שלנו והם ישלחו לכם מספר נספחים שיש לחתום עליהם וכמו כן תידרשו להנפיק מסמך ממקור פיננסי (לרוב זה יהיה הבנק) אשר מצהיר כי יש לכם את ההון הנדרש לעסקה. לאחר מכן הם יגישו עבורכם הצעות על הנכס.

מרגע הזכייה על הנכס אלו הם השלבים הבאים:

  1. אתם תקבלו חוזה as is מהבנק אשר מפרט את תנאי העסקה, עליו תחתמו.
  2. יש לשלוח צ'ק פיקדון על סך $5,000 לפקודת הטייטל קמפני שמטפל בנכס. הטייטל משתנה מנכס לנכס ואנו ניתן לכם את כל הפרטים במעמד הזכייה. זהו פיקדון שיופקד בנאמנות אצל title company והחזרו המלא מובטח במידה והעסקה לא תצא לפועל.
  3. מיד לאחר חתימת החוזה והעברה הבנקאית, נשלח מהנדס לבצע בדיקה על הבית בכדי לוודא שאין בעיות מהותיות עם הבית. ניתן לשלם על הבדיקה בסגירת החוזה ועלותה תהייה כ-$350.
  4. לאחר אישורכם להמשיך בהליך הרכישה (בהתאם לדו"ח המהנדס), אנו נוודא את גובה עלות התיקונים שיש לבצע בנכס ונזמין עבורכם הצעות מחיר לביטוח הנכס. התשלום על הביטוח יכנס במעמד סגירת הבית.
  5. כמו כן נדאג שישלח אליכם "new client package" שבו יש חוזה מול חברת הניהול, פרטים אודותיכם, אישור של מנהל החברה לטפל בכל נושאי התשלום לוועד השכונה, חוזה של תנאי ההשכרה של הנכס ועוד.
  6. בשלב זה, ניתן להתחיל בהליך פתיחת חשבון בנק בארה"ב , במידה ואין ברשותכם אחד, אנו נקשר אתכם לאדם איתו אנו עובדים ובסיוע שלנו נפתח את חשבון הבנק. כחלק מהתהליך, תצטרכו לחתום על ניירת מול נוטריון (חתימה אחת בלבד) ולשלוח במשלוח מהיר ישירות לבנק את הניירת החתומה.
  7. נשלח אליכם בקשה לתשלום עמלת icg שעליו תחתמו ואנו נדאג שהתשלום יכנס במעמד סגירת הבית. עמלת icg הנה 2% מערך הנכס + מע"מ ולא פחות מ1,000$.
  8. חבילת הסגירה תגיע אליכם לאחר כל השלבים המצויינים בסעיפים הקודמים ולפי התאריך אשר נקבע במעמד הזכייה. אם יהיו עיכובים מסיבות שונות, אתם תהיו מודעים אליהם ותחתמו על נספח הארכה לחוזה הרכישה.

אנו נעבור איתכם על חבילת הסגירה ונוודא כי כל הנחוץ נמצא בתוכה וכל בקשות התשלום נכונות.

לאחר אישורנו על חבילת הסגירה, אתם תעבירו את יתרת ההון + עלויות הסגירה של הנכס + העמלות השונות + ביטוח אל חברת הטייטל. כמו כן, את חבילת הסגירה תשלחו בפדקס אל חברת הניהול וצילום סרוק של החבילה אל הטייטל.

מיד לאחר קבלת הכסף והמסמכים אתם תעבירו, במידה ויהיה צורך, את כספי התיקונים לחברת הניהול ומרגע קבלתם יחלו העבודות על הנכס , הבית יפורסם בשוק ההשכרה וחברת הניהול תדאג למצוא דיירים שיכנסו לנכס החדש שרכשתם.

למה להשקיע באורלנדו?

מטרופולין אורלנדו ידוע בכל העולם בזכות האקלים הטרופי הנהדר שלו ואורח החיים הנוח. האזור הוא גם אחד מתוך עשרת האזורים הטובים ביותר ארה"ב לעסקים.

מטרופולין אורלנדו מונה אוכלוסיה של 1.7 מיליון תושבים. האוכלוסייה צפויה להכפיל את עצמה עד 2030 בעקבות הגירת ה- "baby boomers", מה שיביא את אורלנדו להיות לעיר השנייה בגידול האוכלוסייה בארה"ב.

הגיל החציוני הוא 34.4 והוא הרבה מתחת לממוצע הגילאים בפלורידה, כאשר אחוז בעלי הבתים החציוני גבוה יותר מאשר בשאר מדינת פלורידה ובארה"ב כולה.

אנשי עסקים מכל רחבי העולם מגלים את אורלנדו . פרט לעובדה שמטרופולין אורלנדו מהווה יעד חופשה מוביל בעולם, הוא גם אזור עתיר חשיבות לעסקים ובית לחברות מרכזיות כגון: lockheed martin, cirent semiconductor, american automobile association, first usa, planet hollywood, tupperware and oracle corporation, וחברות רבות אחרות.

מטרופולין אורלנדו הוא מוקד רחב לעסקים עם יותר מ 56 מיליון רגל רבועה של אזורי מסחר. האזור דורג כאחד מעשרת אזורי המסחר הטובים ביותר בארה"ב על פי : landauer real estate counselors.

מרחב התעשייה באזור עולה על 115 מיליון רגל רבועה וגדל בהתמדה, כפי שדווח על ידי: real estate research consultants, inc.

כוח העבודה במטרופולין אורלנדו גדל בקצב מסחרר ומונה אוכלוסיה צעירה, תוססת, משכילה ומגוונת. כוח העבודה עולה על 900,000 ומבטיח מאגר עבודה חזק ויציב באזור שמהווה את אחד משווקי העבודה מהטובים בארה"ב.

החינוך קשור לצד המסחרי. ממחקר אוניברסיטאי מצטיין לחידושים בחינוך, הסטודנטים מקבלים הכנה בכל הרמות היום, כדי לשרת ככוח העבודה של מחר.

האקלים הנוח, הספורט המקצועי, פעילות חוץ מבדרת, אירועי תרבות, אטרקציות הידועות בעולם כולו, חופי ים קרובים יחסית והרבה יותר. כל אלה זמינים במהלך כל השנה לתושבים הגרים במטרופולין זה.

הוסיפו לזה בתי ספר פרטיים וציבוריים חדשים ומעולים, מרכזי בריאות חדישים מהטובים בעולם, מגוון שכונות מגורים ושפע של אירועי תרבות וקיבלתם את אחד היעדים הטובים ביותר להשקעה.

 

נכסי REO עדכניים :

לנכסים עדכניים לחץ כאן

מצגת הסוקרת את השוק באורלנדו, פלורידה

קרא עוד בנושא >>

חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים